miercuri, 25 martie 2009

...stare de spirit

Vreau sa fie liniste sa nu aud nimic...am inchis muzica in speranta sa sunetul din urechile mele ma va ghida spre ceva mai bun...stau aplecata si ma gandesc...Doamne trebuie sa devin intr-un anume fel pentru a fi acceptata de societate asa cum sunt eu...am innebunit si fara sa vreau incetul cu incetul deprind obiceiuri ce nu imi sunt caracteristice mie...poate ma insel...pentru ca eu constientizez de fiecare data cand am gresit ceva...poate nu recunosc...orgoliu de om prost...Doamne cat il regret...dar sunt om...si cer iertare...cer mila si indurare...
Cred ca este prea tarziu si dau in patima nebunie...mama iar o sa ma certa ca bantui calculatorul la ora 12 noaptea..iar eu o sa ma duc in camera mea..si o sa imi astern gandurile pe o foaie...
Da poate eu vad acest blog ca pe un fel de jurnal...impropriu spus la comun....unde poate si alti oameni vor descoperi ca au probleme ca toti ceilalti...ca mine ca tine...ca orice simplu lector.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu